Odpirate svoje prvo podjetje in želite privabiti čim več strank? Se ukvarjate s prodajo svojih izdelkov, a prodaja ni tako uspešna, kot si želite? Ponujate res ugodne storitve ali usluge, pa ne dobite skoraj nobenega povpraševanja? Potem ste na pravi strani, kajti v naslednjih nekaj minutah vam bomo predstavili nekaj dejstev o tem, zakaj je tisk vizitk tako pomemben del uspešnega poslovanja.
Ljudi žene želja po uspehu in najbrž ni človeka, ki ni že kot otrok sanjal o tem, da bo nekoč zelo uspešen v svojem poslu in bo zaslužil veliko denarja. A pot do uspeha je velikokrat trnova in težka, zahteva veliko truda in odrekanj, zato marsikdo na tej poti obupa. A nikar takoj ne vrzite puške v koruzo – že z nekaj majhnimi spremembami pri vašem poslovanju se lahko vaša pot hitro obrne in kmalu lahko splezate na zeleno vejo. Ne verjamete? Berite naprej in se prepričajte sami.
Vizitke – tako majhne, a tako pomembne
Ste se kdaj vprašali, zakaj vam odvetniki, ponudniki zasebnih storitev, zavarovalničarji ali kdo drug, ki je uspešen v svojem poslu ponuja svojo vizitko? Ste si jo kdaj ogledali bolj natančno? Gre namreč za enega najbolj učinkovitih in najbolj preprostih načinov, kako pridobiti nove stranke. Namesto da bi vam na dolgo in na široko razlagali, zakaj so najboljši in zakaj izbrati ravno njih, vam preprosto dajo vizitko, kjer v nekaj kratkih stavkih predstavijo bistvo svojega dela, zraven pa dodajo številko, na katero jih lahko pokličete. Tudi če potem pri njih ne boste koristili storitev, so dosegli vsaj to, da so pritegnili vaše zanimanje in najverjetneje boste vizitko dali tudi znancem ali prijateljem, ki bodo potrebovali te storitve in jih poklicali.

Vizitke morajo biti zato kvalitetno izdelane, saj predstavljajo vas, vaše delo in vašo vizijo. Te majhne kartice torej o vas povedo več kot si mislite, saj si z njihovo pomočjo uporabniki naredijo prvi vtis o vas, lahko pa so tudi razlog za uspešen začetek novega poslovanja in pridobivanja novih strank.
Če ste do zdaj mislili, da vizitke podajajo le kontaktne informacije, ste se pošteno motili in morda je ravno to razlog za vaše ne tako zelo uspešno poslovanje. Tisk vizitk vašim izdelkom doda pomembno vrednost – če si omislite vizitke z osebno noto, bodo ljudje to cenili toliko bolj in bodo z veseljem zahajali k vam. Na vizitke lahko dodate svoj logotip, moto ali verz iz kakšne pesmi, citat iz knjige ali kaj drugega, kar bo vaše podjetje bolj približalo ljudem in pritegnilo njihovo pozornost. Gre za osnove uspešnega marketinga, ki se jih poslužujejo vsi veliki mojstri.
Vse se začne pri osnovah
Tisk vizitk je ključen dejavnik uspešnega poslovanja. Lahko imate še tako dobre izdelke ali najcenejšo ponudbo frizerskih storitev v celem mestu, če o vas ljudje ne bodo vedli veliko ali za vas sploh ne bodo vedeli, potem se boste lahko kmalu obrisali pod nosom in svoj posel zaprli, saj ne boste imeli dovolj strank, da bi lahko pokrili vse stroške dela. Tisk vizitk vam na enostaven način pomaga pridobiti stranke in širiti dober glas o vas. Enostavno jih dajte vsakemu, ki pride k vam ali pa jih raznesite po javnih mestih, kjer bodo dosegle široko množico ljudi. Verjemite, da boste kmalu deležni povečanega povpraševanja in obiska najrazličnejših strank.

Kako ustvariti unikatno in privlačno vizitko?
Na tem mestu vam podajamo nekaj uporabnih nasvetov, kako poskrbeti, da bo vaša vizitka izstopala med vsemi ostalimi, s čimer si boste zagotovili široko bazo strank in kupcev.
– Drugačnost. Danes, ko je na trgu storitev prisotna velika konkurenca med ponudniki storitev, je »začetniku« težko privabiti stranke, pa tudi marsikdo, ki se s prodajo ukvarja že več let, ni tako uspešen, kot bi si želel. Zato je pomembno, da si omislite vizitko, ki bo v poplavi vizitk izstopala in si jo bodo ljudje zapomnili. Vizitke so namreč neke vrste oglas za vaše storitve in morajo človeka navdušiti, saj bo le tako postal pozoren na vas. Biti morajo izvirne, a hkrati ponujati vse potrebne informacije, da se bo nekdo, ki bo potreboval vašo storitev najprej spomnil ravno na vas. Na ta način se boste že na začetku znebili vse konkurence.
– Tisk vizitk s fotografijo. Ljudje smo si različni in eni si zelo dobro zapomnijo besedila, drugi pa fotografije. Sodoben tisk vizitk vam omogoča, da natisnete točno tako vizitko, kot ste si jo zamislili. Če boste na svojo vizitko dodali svojo fotografijo ali fotografijo vaših izdelkov, si vas bodo ljudje hitreje zapomnili in spet boste bili korak pred ostalo konkurenco.
– Ne pozabite na vse pomembne podatke. Le naziv in kontakt vašega podjetja nista dovolj in v resnici o vas ne povesta veliko. Na vizitko zato vključite področje, s katerim se ukvarjate, storitve, ki jih ponujate in podobno. Namen vizitk je, da vzbudite zanimanje stranke za vas. Zgolj suhoparno navajanje podatkov večina ljudi hitro pozabi, zanimivi podatki pa v naših glavah ostanejo nekoliko dlje. Tudi če se ukvarjate zgolj s prodajo lesa, lahko z zanimivim opisom ali kakšnim bolj humornim citatom poskrbite, da si vas bodo stranke zapomnile.
– Natančnost. Sam tisk vizitk še ne pomeni, da boste pridobili več strank. Poskrbeti morate, da bodo vsi pomembni podatki na vizitki dobro vidni in – kar je ključno – točni. Če se boste zatipkali pri telefonski številki ali e-poštnem naslovu, ljudje ne bodo mogli stopiti z vami v kontakt. Tisk vizitk naj bo zato top kvalitete.
Tisk vizitk je torej pomemben korak pri pridobivanju novih strank. Če vam prodaja ne gre tako, kot ste si zamislili na začetku in ste mnenja, da bi o vas morali izvedeti čim več ljudi, potem je tiskanje vizitk zagotovo eden izmed najboljših, najhitrejših in dolgoročno najcenejših rešitev za to. Poskusite in kmalu boste začeli opažati razliko.