Kdor je vsaj malo prisoten na družabnih omrežjih, je že zagotovo zasledil tako imenovano Facebook oglaševanje, ki je torej vrsta oglaševanja na družabnem omrežju Facebook. Kadar brskate po tem omrežju, lahko pogosto zasledite objave, pod katerimi je označeno, da gre za oglas oziroma sponzorirane objave. Te so tam s posebnim namenom, in sicer s tem, da dosežejo kar najbolj točno določeno ciljno publiko, ki ima tudi večjo verjetnost, da bo na ta oglas kliknila in morda potem tudi kupila kakšen produkt, ki ga v oglasu predstavljate.
Facebook oglaševanje je do danes postalo zelo razširjeno. Čeprav je temu tako, pa seveda ne velja, da je lahko kar vsak strokovnjak za tovrstno oglaševanje. Če želite postati dobri v Facebook oglaševanju, za to vsekakor potrebujete veliko znanja, tudi izkušnje in izmenjavo mnenj, saj se pogosto lahko zgodi, da kakšno stvar spoznate šele v pogovoru z drugimi ljudmi. Poleg tega Facebook oglaševanje ni mačji kašelj niti zato, ker morate prav dobro vedeti, kako neke oglase zastaviti, kakšni naj bodo z vizualnega vidika, kaj vanje vpisati, potem pa morate nastaviti še vse potrebne parametre, s katerimi si zagotovite kar najboljšo učinkovitost Facebook oglaševanja. To pomeni, da lahko med samo sestavo oglasov točno določite, komu želite, da se nek oglas prikazuje, pri čemer lahko izbirate po spolu, starosti, zanimanjih, izobrazbi in seveda po vsem, kar so uporabniki Facebooka temu omrežju nekoč zaupali.
Facebook oglaševanje ni preprosto, čeprav se morda sliši tako. Ampak to ne poteka tako, da naredite nekaj klikov, potem pa čakate, da ljudje razgrabijo vaše izdelke ali storitve, temveč se za tem oglaševanjem skriva kar veliko znanja, konstruktivnega in ustvarjalnega razmišljanja in seveda sposobnosti, da z oglasom dosežete kar največje število uporabnikov. V kolikor si želite svoj oglas objaviti tudi na Facebooku, zato priporočamo, da to prepustite strokovnjakom, torej tistim, ki se s tem redno in tudi uspešno ukvarjajo.